Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse van Roessel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse van Roessel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn opleiding spw kinderopvang ga ik voor 4 maanden op buitenlandse stage naar Ghana. Hier ga ik 2 dagen in de week op de speelkamer van het ziekenhuis meehelpen en 2 dagen in de week op een schooltje dat op een eilandje ligt in de rivier (ongeveer 1 uurtje varen).

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2008

Safari!!!

20 Oktober 2008

Het leven in Ghana gaat z'n gangetje

06 Oktober 2008

De laatste weekjes...Nog 4 te gaan

27 September 2008

Rolf op bezoek in Ghana deel 2

23 September 2008

Rolf op bezoek in Ghana deel 1
Ilse

Voor mijn opleiding spw kinderopvang ga ik voor 4 maanden op buitenlandse stage naar Ghana. Hier ga ik 2 dagen in de week op de speelkamer van het ziekenhuis meehelpen en 2 dagen in de week op een schooltje dat op een eilandje ligt in de rivier (ongeveer 1 uurtje varen).

Actief sinds 20 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24784

Voorgaande reizen:

03 Juli 2008 - 01 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: